Nieuwsbrief Mei 2021

Afbeelding voor Nieuwsbrief Mei 2021

Een nieuwsbrief over het succes van de Fairtrade Week met schitterende foto’s, filmpjes en inspiratie.

Meer dan 100 lokale restaurants en horecagelegenheden hebben meegedaan met de landelijke actie en kookten deze week met Fairtrade, biologische, lokale en vegan ingrediënten. Daarnaast zijn in totaal 350 Fairtrade Gemeente vlaggen opgehesen, 20.000 Fairtrade chocolaatjes en 10.000 kaartjes zijn ontvangen vanuit de Fairtrade Gemeente campagne en uitgedeeld door de Fairtrade gemeentes.

Tijdens de Fairtrade Week 2021 is er veel bereik en input geweest via de sociale media. En ook nog eens veel lokale nieuwsberichten zagen we voorbij komen. Wat een ontzettend mooi resultaat hebben we met elkaar bereikt!

Om de hele nieuwsbrief te lezen klik hier of check de volgende hashtags op de socials #fairtradeweek2021 #jouwaankooptelt #koopeenbeterewereld #fairtrade.

Fairtrade week 2021 in Houten.