Terug

Fairtradeactie succesvol!

Afgelopen zaterdag vond de actie plaats in het kader van de Fairtradeweken. Na het startsein van wethouder Daan de Haas

kregen klanten van Plus te Kulve een pakket om een bananenbrood te bakken, na aankoop van Fairtradeproducten.

Rond 15.00 uur was de actie afgelopen. De pakketten waren toen op.

Wij bedanken Plus te  Kulve voor de sponsoring van de bananen en de prettige samenwerking.

Graag verwijzen we naar de volgende links voor persverslagen en foto’s: gouweijsselnieuws.nl; zuidplasonline.nl en ijsselstreekradio.nl