Afgelopen zaterdag vond de actie plaats in het kader van de Fairtradeweken. Na het startsein van wethouder Daan de Haas
kregen klanten van Plus te Kulve een pakket om een bananenbrood te bakken, na aankoop van Fairtradeproducten.
Rond 15.00 uur was de actie afgelopen. De pakketten waren toen op.
Wij bedanken Plus te Kulve voor de sponsoring van de bananen en de prettige samenwerking.
Graag verwijzen we naar de volgende links voor persverslagen en foto’s: gouweijsselnieuws.nl; zuidplasonline.nl en ijsselstreekradio.nl
Meer nieuws uit Zuidplas
Waar we mee bezig zijn
Fairtradeactie!
Morgen, zaterdag 16 mei , vindt de Fairtrade actie plaats van 11.00-15...
Lees meer
Fairtradeweken van start!
Van 4 t/m 17 mei vinden de fairtrade weken plaats onder het motto:
...
Lees meer
Fairtrade weken 4 t/m 17 mei
In het kader van de Fairtradeweken van 4 t/m 17 mei 2026 komt er een a...
Lees meer