Nieuwe deelnemers Fairtrade Weststellingwerf ontvangen certificaat

Negentien nieuwe deelnemers aan de Fairtrade Gemeente Campagne kregen op 19 november 2021 een certificaat uitgereikt door wethouder Hanneke Zonderland. De werkgroep Fairtrade en de Gemeente Weststellingwerf willen de nieuwe deelnemers, vanwege hun voorbeeldfunctie, graag in het zonnetje zetten. De uitreiking vond plaats in lunchroom Tramhalteplein in Noordwolde, waarvan mede-eigenares Nicolien Wemer ook een Fairtrade certificaat kreeg. De andere deelnemers zijn: Dorpshuis de Tille Boijl, MFC Nijeholtpade, Dorpscafé de Rustende Jager Oldeholtpade, Zorgcentrum Lindestede, Sportkantine FC Wolvega, Fit & Fun Plaza Wolvega, Restaurant Smink Wolvega, Koffiecorner HEMA, Terra College, Theetuin de Buytenplaets Noordwolde, Theetuin Nijeholtpade, Petra’s Sommerkafé Langelille, Allards Hout Langelille, Centrum en B&B de Perelaar  Langelille, Restaurant ’t Stadhuys Wolvega, Theetuin Molen de Rietvink Nijetrijne, @Proeme Shoppingmall Scherpenzeel en Rianne ’s Bloem & Kado Wolvega. Niet alle deelnemers konden bij de uitreiking aanwezig zijn. In totaal zijn er nu 64 deelnemers, variërend van bedrijven tot het café, restaurant om de hoek, van dorpshuis, school en kerk tot sportkantine, de supermarkt, theetuin en de kledingzaak.
Afbeelding voor Nieuwe deelnemers Fairtrade Weststellingwerf ontvangen certificaat

Foto Lenus van den Broek. Op de foto v.l.n.r. wethouder Hanneke Zonderland, Rianne Meester (Rianne’s Bloem & Kado), Petra van den Berg (Petra’s Sommerkafé), Sonya de Boer (Restaurant ’t Stadhuys), Nicolien Wemer (Lunchroom Tramhalteplein) Magda de Boer en Gertrud van Leeuwen (werkgroep Fairtrade).