Prijsuitreiking Tony ontwerpwedstrijd

Afbeelding voor Prijsuitreiking Tony ontwerpwedstrijd

De Fairtradewerkgroep heeft een ontwerpwedstrijd georganiseerd voor een Tony Chocolonely wikkel. Het thema was ‘Fairtrade en klimaat’. Uit de bijna 50 inzendingen koos een deskundige jury een eerste en een
tweede prijs en drie eervolle vermeldingen. De prijsuitreiking door Kinderburgemeester Renske vond plaats op 3 december 2022 in de Fairtadecadeauwinkel.
Dit is het winnende wikkel:

Een groot zelf getekend Fairtrade logo. Twee handen die elkaar vasthouden om te laten zien dat Fairtrade en de aanpak van het klimaat alleen samen werkt. Een dollarteken omdat geld ook binnen Fairtrade belangrijk is en tot slot een hartje in de O want Fairtrade is een zaak van ons hart.

Op de foto reikt Kinderburgemeester Renske (rechts) enkele repen met het zelf ontworpen wikkel uit aan de prijswinnaar Noor van Meer. Onder het toeziend oog van Gert Kelfkens, vooritter Fairtradewerkgroep en Marion Schra, PR-medewerker Fairtradecadeauwinkel.